Wednesday, March 23, 2011

Upperstar Kota Kinabalu

Baru je balik dari upperstar (1st time gi hahaha) harga makan minum standard la jg RM5-7++ tidak juga mahal sangat (kecuali tax gov. 6% tu huhu). Dapat juga jumpa kawan lama cerita2 hidup kita, release tension skit, syok juga kalau buat tiap2 bulan ni (tengok bajet jg la~)

Teda ambil gambar tadi (buruk bah fon sy tp syukur la bulih kol ngan sms), 1st time pigi makan sana, lum pena masuk (teda kawan mau blanja hehe). Banyak juga di menu dorang, ingat mau order minum karas2 skit tapi ndak cukup bajet, makan2 ja la. 1 minuman lebih mahal harga set fish & chip dia (cam tu long island bah smpai RM15). Tapun2 saja la, lain kali mungkin ada jodoh juga bah hahaha.

Ni gambar tu tempat (sepa2 yang mau tau ni tampat, dia sebrang kadai Burger King & betul2 depan tu Hotel Hyatt Regency(tampat saya praktikal dulu, crita lain hari la heheh). Kalau tak jumpa saya pun tetau la, mau pakai spek tau teropong mgkn tu hahahaha.




2 comments:

Cinoi Lavigne said...

Favourite place utk makan saya nii..

Beer murah bah, 1 set Rm18 seja!!

(anyway, tlg saya vote ya, tgk d blog saya)

SinanjuCruz said...

hohoho tegur nnt klau jumpa hehehe

murah ka beer? (mo butul juga bah, ndak brapaklau beer hehe)

(buli bah no prob)